PRODUKTY       NOVINKY       CENÍK       BAZAR       OD VÁS       PODPORA       KONTAKT

AKTUÁLNĚ

 

 

 

 

     
 

3.7.2019     Mercedes GLE AMG, sada odolných kotoučů.

     

26.6.2019     Mitsubishi, zadní.

     

15.6.2019     Děrovaná třecí plocha je stále IN.

  

6.6.2019     Zastaralé, ale stále dobré, plovoucí uložení na kostičky, používá se pro sport.

  

26.5.2019     BMW F10, přední.

     

20.5.2019    Zadní upgrade pro itala, 320x9mm.

  

4.5.2019     Něco pro nejrychlejší Hyundai i30N, 345 x 30 mm. Hodně rychlej auťák.

     

6.4.2019     Dobové rotory pro Ford Escort Cosworth, přední / zadní.

        

30.3.2019     Rychlej okruhovej auťák, a velmi zkušenej pilot. Kontaktní kotouče verze Jazýčky, přední 370 mm, zadní 330 mm.

        

21.3.2019     Zadní upgrade na japonce, kontaktní kotouč 320 x 9 mm + adaptér.

     

10.3.2019     Upgrade na Audi RS3, přední 380mm, zadní 350mm, systém jazýčky.

        

17.2.2019     Nějaké kotouče, už ani nevím co zpomalují.

  

5.2.2019      Rotory - sportovní homologace, nejrůznější rozměry.

     

21.1.2019     Verze Jazýčky pro divoká Italská auta.

     

13.1.2019     Náhrady za rozsypanou keramiku.

     

17.12.2018     Lehké zpomalovací sady pro SnowRally, Drift a Elektromobily, kompozitové plovoucí kotouče, dva hydraulické okruhy v brzdovém třmenu pro připojení provozní a ruční brzdy. Od února 2019.

    

14.12.2018     Lotus Exige, přední / zadní.

     

3.12.2018     Subaru Impreza 2018, přední / zadní.

        

11.11.2018     4píst zpomalovací sady pro vozidla, verze NIKA Kytička, 355 a 330mm.

  

3.11.2018     Brzdové kontaktní kotouče Nitro Jazýčky na silné Jaguáry, přední 380x36mm, zadní 376x26mm.

     

26.9.2018     Kompletní sady verze Jazýčky, výkon a odolnost vnějším náročným vlivům. Rotory bez otěru a emisí, ekologický provoz.

     

8.9.2018      Kontaktní kotouče pro silný Mercedes.

20.8.2018      Pneumatický zpomalovač pro průmysl, D 210 mm.

     

3.8.2018      Brzdové kotouče MDc pro nejrychlejší kola na planetě, verze Jazýčky.

        

20.7.2018      Jeep Cherokee, upgrade na kotouč 410 mm.

        

8.7.2018      Sady brzdových kontaktních kotoučů Kytička, přední / zadní.

        

13.6.2018     Jednoduché a funkční, Porsche Cayenne, přední 380x38mm.

     

10.6.2018       380tky a 356tky, Audi A8.

     

28.5.2018      Pro auťáky s rychlostí přes 300 Km/h, přední třistaosmdesátky, zadní třistatřicítky.

        

27.5.2018      Sady kotoučů pro těžká vozidla, výkon a životnost.

     

25.5.2018      Černá je stále IN.

  

20.5.2018      Lehké kotouče pro zadní nápravu.

     

27.4.2018      Něco pro malá čtyř, tří a dvoustopá vozítka. Materiálová verze NIKA a Kompozit.

        

25.4.2018    Desetipíst jinak, velké i malé zpomalovače. Funkční, ekologické, variabilní, nudné. Průmysl i vozidla.

        

20.4.2018    Rotory pro každého sporťáka.

     

12.4.2018    Sportovní sady kotoučů pro Mitsubishi.

  

1.4.2018    Ford Mustang, přední sada 8píst + dvoudílný kotouč 360x30mm, zadní upgrade 345x21mm.

  

21.3.2018    Atypová výroba, 340x30mm, Golf 5.

  

10.3.2018    Oxidace standardní šedé litiny, řešením je materiálová verze NIKA. V tomto případě velký karavan.

     

3.3.2018    Technicky zdatní klienti si dělají i vlastní návrhy. Velmi dobrá spolupráce.

        

22.2.2018    Kategorie - nejrychlejší silniční vozy na planetě.

        

5.2.2018    Vnitřní kotvení rotorů, velmi dobré rozložení kinetické energie.

     

10.1.2018    Náhrady za keramiku, rozměry do 460 mm.

        

15.12.2017    Excentrické adaptéry.

        

5.11.2017    345x30mm

     

18.10.2017    Porsche, zakázková výroba.

     

22.9.2017    BMW F11 535dx, hluboké otevřené drážky, vnitřní kotvení rotoru, vysoký výkon a odolnost.

     

18.9.2017    Homologační rotory, středy a matky pro Mitsubishi.

     

10.9.2017    Stačí poslat výkres, výroba rotorů na zakázku, vlastní konstrukce i repliky.

                                                      slowdown.particles@mdcomponents.cz

     

2.9.2017   Mitsubishi 3000, přední / zadní, trochu řešíme pískání brzd.

  

22.8.2017   Porsche 993.

     

10.8.2017   Porsche Cayenne, hladká třecí plocha bez opičáren.

     

31.7.2017   Rozkvetlá 380desátková kytička pro 8set koňové auťáky, dodržet směr otáčení!

        

25.6.2017   Kytička rotor i střed, výkonné třecí segmenty.

        

7.6.2017   Stovky verzí zpracování.

     

21.5.2017   Rotory brzdových kotoučů, náhrady za všechny možné typy a variace.

  

10.5.2017   Kotouče na Teslu.

  

28.4.2017   Kotouče pro novou Audi RS6.

  

20.4.2017   Dvoudílný brzdový kotouč 370 x 30 mm, hmotnost 6,7 Kg.

  

18.4.2017   ...............365 x 34 mm pro Audiny.

  

30.3.2017   Repas ceramických kotoučů - uložení, střed, rotor v rámci možností. Mechanicky poškozené ceramické rotory nahradit z naši produkce Kompozitem nebo materiálem Nitro / NIKA. Nejběžnější je Nitro.

              

25.3.2017   Inovace pro malý 4píst přináší delší životnost v náročných podmínkách, větší účinnost, odolnost korozi a teplotním vlivům. Změna připojení hydrauliky přiměřeně rozkládá šíření tlaku v kapalině, nerezové příslušenství bude řadu let nedotčeno provozem.

     

19.3.2017   Optimalizované kotouče pro Audi Q7, 405x34mm, verze NIKA, průběžné drážkování.

  

15.3.2017   Néééé, to není větraná pila do cilkulárky, to jsou brzdové kotouče pro náročného klienta.

     

27.2.2017  .....céčka, sbírám céčka.....Michal David.

        

23.2.2017  Brzdové třmeny Škoda 130 jsou stále v kurzu, málokteré jdou ještě renovovat.

  

20.2.2017  Kytičky pro zadní nápravu + adaptéry třmenů.

  

14.2.2017  Třmeny AP, kotouče MDc. To bude souboj.

10.2.2017  Adaptéry brzdových třmenů, máme nejlepšího frézaře v CZ a okolí.

     

6.2.2017  Projekt Golf, přední brzdová sada 8píst s kytičkou 375mm.

     

28.1.2017  Brzdové třmeny dostávají novou podobu, odolný a elegantní povrch.

     

10.1.2017  Trochu odvaz - pila nebo kytka, máme pro vás hnedka.

        

15.11.2016  Projekt OVAČE dostává nový materiál NIKA. Testy jdou násobně za hranici využití.

        

8.11.2016  Zpracování kotoučů technologii cryo se stává minulostí. Nový materiál, označení NIKA, pracovně studené kotouče, již nepotřebuje žádné vybití vnitřní energie. Jedná se o specifickou litinu s nízkým tepelným převodem, kotouče se nezahřívají, odolávají korozi, nulové opotřebení. Od 2017 v nabídce.

  

26.10.2016  V některých případech jsou třmeny přizpůsobeny kotvení na točně kola, bez použití adaptérů brzdových třmenů. Renault Clio Williams.

  

3.10.2016  Brzdy pro Tatra 613. Výjimečné exponáty a velká zručnost mechanika. P + Z sada 310x30mm.

     

15.9.2016  Kvalitní záloha na všechny verze RS od Audi.

20.8.2016  Velké kotouče pro velké bavoráky.

10.8.2016  Odolnější rotory pro jiné výrobce brzdových systémů.

29.7.2016  Náhrady pro Audi Q7,kotouče 420x40mm + třecí segmenty.

  

10.7.2016  Renovace standardních brzdových třmenů.

5.6.2016  Brzdy pro Hummer, 4,5t Zemské gravitace zpomalují proti planetárnímu povrchu přední a zadní kotouče 375mm s 8pístem.

  

20.5.2016  Hromady litiny, díra nedíra, furt se natírá.

  

12.5.2016  Homologační sady pro závodníčky.

22.4.2016  Kytičky - přední jsou kopretiny, zadní jsou bledule.

     

3.4.2016  Odolná verze kompozit.

  

10.3.2016  Něco pro nová eMka, přední sada 8píst s kotoučem 375x30mm, zadní sada velký 4píst s kotoučem 345x30mm.

  

7.2.2016  Atyp sestavy pro rychlé i pomalejší volanty, nebo něco takového.

     

15.12.2015  Odlište se od všedního standardu.

10.12.2015  Náhrady za drahé originály.

  

18.3.2015  Čísla váhy mluví za vše.

  

3.10.2014  Brzdová sada 8píst, každodenní provoz od roku 2005 na Audi S8. Stačí repas třmenů, nové rotory, desky a jedeme dál.

  

3.9.2014  Realizujeme myšlenky a nápady, výroba modelových zařízení, obrábění, testy, kontrola.

           

2.9.2014  Od řijna nový projekt - brzdové třmeny řady MK 24, Od mini 4píst po velký 8píst, záměnné na stávající kotvení předchůdců. Odolnější primární surovina, nerezové pístky, siliconové těsnění.

        

10.6.2014  Něco pro fandy microtechnologii a kvantové fyziky, A materiál Kompozit před podchlazením, B materiál Kompozit po technologii hlubokého podchlazení.

  

10.4.2014  Brzdové kotouče a destičky MDc pro Audi Q7 6.0 V12, rozměr 420x40mm, cena plovoucího podchlazeného kotouče 6 200 Kč/ks, sada destiček 4 800 Kč.

  

3.2.2014  Kotoučová brzda se na vozidlech používá od roku 1955, tedy asi 60 let. Mechanické ovládání nahradila hydraulika, my to ještě trochu vylepšíme materiálem kompozit. Nízká hmotnost (0,43Kg), téměř žádný otěr.

  

10.1.2014  Repas moto brzdových kotoučů všech značek - rovnání, přenýtování, dodatečné  zušlechtění podchlazením, ceny od 250 Kč.

22.12.2013  Zaměřeno na nízkou hmotnost - konstrukční tuhost, vhodné materiály.

  

10.12.2013  Kompletní sada pro BMW X5, přední - 8píst s plovoucím podchlazeným kotoučem 360x30mm, zadní - velký 4píst s plovoucím podchlazeným kotoučem 330x30mm. Barevné provedení.

     

6.7.2013  Brzdové kotouče a desky MDc pro Porsche Panamera, náhrada keramiky. Přední 390x38mm, zadní 350x28mm + bubínek parkovací brzdy, plovoucí, podchlazené.

  

17.6.2013  Redukce třmenů a středy kotoučů pro podivný systém Brembo.

  

16.6.2013  Nízká setrvačná hmota je základ pro sportovní vozy, podchlazený plovoucí kotouč 330x26mm pro Octavia II, hmotnost 4,8Kg.

     

15.6.2013  Repas moto třmenů, jako nové, popravdě teď jsou lepší než nové.

  

1.5.2013  Opravné sady pro vysypané brzdové třmeny Brembo - Touareg, Q7, Cayenne.

  

18.4.2013  Výroba prachovek a těsnění pro brzdové třmeny auto/moto Brembo i jiných, opravné sady nebo jednotlivě. Jsou vaše třmeny určitě v pořádku? Preventivní prohlídku brzdového třmenu poskytujeme zdarma.

17.4.2013  Třecí segmenty pro brzdové třmeny D2, ceny - málemsport 2400Kč, polosport 3300Kč, sport 4600Kč.

14.4.2013  Přední plovoucí podchlazené kotouče 356x32mm pro Ford Mustang Boss + zadní upgrade na plovoucí podchlazené kotouče 345x21mm, P + Z třecí segmenty polosport.

  

20.2.2013  Nový brzdový třmen nese označení MK 23.555.11, produkt je určen pro zadní nápravy vozidel do celkové hmotnosti 1100Kg a pro přední nápravu vozidel do celk. hmotnosti 750Kg, brzdový třmen se vyznačuje nízkou hmotností 0,7Kg a v kombinaci se sportovním třecím materiálem vysokým brzdným účinkem. Samozřejmostí jsou nerez pístky s těsněním do vysokých teplot, základní hydraulika je 4x 22mm. Připojení hadičky již tradičně řešeno závitem M10x1. Připojení je ve spodní části třmenu, tak aby bylo docíleno rovnoměrného šíření tlaku brzdové kapaliny. Cena myslím také příjemně překvapí.

  

18.1.2013  Renovace brzdových třmenů + náboje kola a výroba zatím nejmenších kotoučů co jsme měly v dílně, vůz Microcar. Bezvadná komunikace s klientem.

  

16.12.2012  Pro Lancia delta Integrale do 16" kolových disku, přední - velký 4píst s plovoucím kotoučem 304x30mm, zadní - malý 4píst s nízkým plovoucím kotoučem 310x25mm. Vysoký brzdný účinek bez posilovače zajistí podchlazené kotouče a třecí segmenty sport. Bezvadná spolupráce s objednatelem.

  

7.12.2012  K1 Attack používá od roku 2006 brzdy MDc.

3.12.2012  ......v červeném provedení vypadají taky dobře, lakování pouze pohledové části. Verze Sportnerezové pístky a silikonové těsnění.

26.11.2012  Přestavby brzdových systémů - velké plovoucí podchlazené kotouče s třecím materiálem sport/polosport zajistí dostatečný brzdný účinek, lehké brzdové třmeny vytvoří potřebný přítlak, hydraulická ruční brzda lehce zablokuje zadní kola, zachování ABS a stabilizačních systémů, rozpojení 4x4.

     

3.11.2012  Od ledna budou v prodeji nové brzdové třmeny řady MK23, malý brzdový třmen 4píst 4x22mm a 2píst 2x40mm, pro brzdové kotouče průměru 200 - 280mm. Vhodné pro speciály na závody do vrchů, zadní nápravy středně těžkých vozidel, autokrosová vozidla, min. 11" kolové disky.

8.10.2012  Nově služba pro veřejnost i firmy. Technologie zušlechtění materiálů hlubokým podchlazením, zvýšení efektivnosti dílců od obráběcích nástrojů až po finální vysoce namáhané součásti jako jsou třeba brzdové kotouče - tak lze jednoduše definovat výsledek této procedury. Cenově dostupné, poměr cena/efektivita velmi příznivý.

6.10.2012  Brzdový kotouč -rotor-  330x30/104, hmotnost 5,1Kg, sloupkové větrací šachty, nové, cena 1 940 Kč/ks platí do 28.10.2012.

  

20.9.2012  Subaru v bezvadném stavu, brzdová sada MDc 4píst  + plovoucí kotouč 330x30mm, klient má přesnou představu co chce a jde si za tím.

  

18.9.2012  Plovoucí brzdové kotouče MDc jako náhrada, Audi Q7 4.2TDi, přední 405x36mm, zadní 380x34mm. Verze Standard i Nitro.

     

15.9.2012  Sportovní vozy preferují nízkou hmotnost a vysoký účinek, níže speciální brzdová sada pro Fabii I, použití pouze pro závody do vrchu, výpočet vychází z celkové hmotnosti vozidla, použitých pneumatik a tlumičů, kromě jiného. Plovoucí brzdový kotouč 310x25mm, malý brzdový třmen 4píst, sestava brzdových dílů na jednu polonápravu 5,9Kg.

           

4.9.2012  Plovoucí brzdové kotouče MDc pro nejrůznější typy brzdových třmenů.

  

8.8.2012  Kompletní sportovní řešení pro Cayenne 958, přední + zadní sada stávajících rozměrů, polosportovní třecí materiál.

  

25.7.2012  Lehčené brzdové sady. Přední / zadní, nízká hmotnost, opticky velmi atraktivní.

  

28.6.2012  Brzdové sady pro všechny verze Subaru.

  

27.6.2012  Plovoucí brzdové kotouče pro Mercedes AMG, 360x34mm. Nová technologie - sloupkové větrací šachty.

  

10.6.2012  Corvette C6, zakázka na kompletní sestavu pro zvýšení brzdného účinku - přední sada velký 4píst s plovoucím kotoučem 345x30mm + polosport třecí materiál, zadní plovoucí brzdový kotouč 305x26mm s integrovaným bubínkem parkovací brzdy + třecí materiál polosport. Ideální sestava pro tento typ vozidla, za rozumnou cenu.

  

2.6.2012  Sada plovoucích brzdových kotoučů pro Maserati, zadní kotouče integrovaný bubínek pro pakny ruční brzdy, preventivní repas brzdových třmenů.

2.6.2012  Plovoucí brzdové kotouče pro Jaguar, přední 325x30mm, zadní 326x20mm, třecí segmenty polosport.

  

1.6.2012  Kombinace origo kotouč + třmen MDc.

25.5.2012  Opravy a renovace brzdových třmenů, všech značek.

  

18.4.2012  Repas sportovních brzdových třmenů - očista, měření, rovnání dosedacích a těsnících rozměrů, oprava a vložkování závitů, povrchová úprava, nové pístky, nové těsnění, nové odvzdušňovací šrouby, sestavení ve vakuové komoře, tlaková zkouška.

  

16.4.2012  Překontrolujte si funkčnost vašich brzdových třmenů! Brembo po tříletém provozu nefunkční. Prohlídku demontovaných třmenů provádíme zdarma.

  

15.4.2012   Přední brzdová sada velký 4píst s plovoucím kotoučem 345x30mm pro Ford Mondeo ST.

  

26.2.2012  Kompletní sestava brzd pro BMW M3, přední 360x30mm s 8pístem, zadní 330x30mm plovoucí kotouč s bubínkem a velkým 4pístem.

        

15.2.2012  Adaptační sada a plovoucí kotouče 345x31mm, vozidlo Škoda Octavia I / brzdový třmen 4píst Mitsubishi Evo.

  

14.2.2012  Řemenice agregátů, nízká hmotnost, vysoká pevnost, speciální povrchová úprava dodává otěruvzdorný povrch a celistvost materiálu.

31.1.2012  Brzdové kotouče a desky MDc pro Audi RS6, přední 420x40mm, zadní 356x28mm. V tomto případě se jedná o náhradu za keramické brzdy přední 3W0 615 301 L, 3W0 615 302 D, 4F0 698 151 E a zadní 4E0 615 601 N, 4E0 615 602 B, 4E0 698 451 A.

     

19.12.2011  Nízká hmotnost, malá setrvačná hmota, velká účinnost. Brzdová sada pro Škoda Felicia, vhodné na závody do vrchu. Malý 4píst třmen, plovoucí brzdový kotouč 287x25mm.

21.11.2011  Přední a zadní sportovní brzdová sada pro Volkswagen Vento VR6. Přední - velký třmen 4píst s plovoucím kotoučem 330x30mm, zadní - malý 4píst s plovoucím kotoučem 313x30mm.

        

21.11.2011  Opravy a renovace všech typů brzdových třmenů, povrchové úpravy, lakování, tlaková zkouška.

20.11.2011  Škoda Octavia RS I, brzdová sada 4píst s plovoucím kotoučem 345x30mm, 18" kolový disk.

  

20.11.2011  Kompletní sady Subaru, plovoucí brzdové kotouče stávajících rozměrů, odolné sportovním třecím materiálům. Zadní kotouče - integrovaný bubínek pro parkovací brzdu.

11.11.2011  Dvoudílné brzdové kotouče 334x32mm pro Golf R32, směrové větrací šachty velmi dobře odvádějí tepelnou energii. Náhrada za 1J0 615 302 A, 1J0 615 301 AA.

      

11.11.2011  Plovoucí brzdové kotouče 365x34mm pro Audi RS6, plnohodnotná náhrada za 4B3 615 301 B, 4B3 615 302, 4B3 615 301 E, 4B3 615 302 A.        Cena 5 400 Kč/ks.

  

11.11.2011  Brzdové kotouče 320x28mm pro Mazda CX7 a CX9, odolný levnější monolit a dvoudílný směrový. Pro dvoudílný možno použít i sportovní třecí materiály.

10.11.2011  Náhradní komponenty brzd pro Lotus Ariel, plovoucí kotouče stávajících rozměrů, polosportovní třecí segmenty do stávajících brzdových třmenů. Lehké, účinné, dostupné.

9.11.2011  Brzdové sady pro Lotus, plovoucí brzdové kotouče od průměru 285mm do 370mm podle kolových disků a zátěže. Možno osadit i zadní nápravu.

  

4.10.2011  Sportovní sestavy brzd včetně hlav náboje kola.

4.10.2011 Plovoucí brzdové kotouče pro Porsche GT3 RS. Jedná se o náhradu za keramické originální brzdové kotouče, přední 380x34mm, zadní 350x28mm.. Proti originálnímu keramickému provedení mají MDc větší brzdný účinek a pozitivní cenovou dostupnost. Při ostrém sportovním nasazení je dobré hlídat teplotu, především pak na zadní nápravě, tak jak už to u koncepce agregátu za zadní nápravou bývá.

     

17.9.2011 Dnes již klasická osvědčená sada 4píst s plovoucím kotoučem 330x30mm pro Subaru WRX.

  

15.9.2011 Starší vozy si také zaslouží nadstandardní brzdy, Volvo. Plovoucí kotouč 330x30mm, velký 4píst brzdový třmen.

12.9.2011  Lakovaný třmen pro Corvette C4, plovoucí drážkovaný kotouč 330x30mm. Z důvodu odvodu tepelné energie lakujeme na přání pouze pohledovou část.

10.9.2011 Škoda 130, brzdová sada do 15" kolového disku, plovoucí kotouč 304x30mm, tuhé adaptéry brzdových třmenů.

     

30.8.2011 Nissan Sunny, speciál na závody do vrchu, lehoučké plovoucí kotouče MDc, pevné adaptéry MDc pro zahraniční třmeny. Vše do speciálních 13" kolových disků.

        

16.8.2011 Nissan 350Z má velmi netradičně umístěn brzdový třmen. Polosportovní třecí materiál s plovoucím kotoučem 330x30mm zajistí dostatečný brzdný  účinek, pro náročnější lze osadit sportovním třecím materiálem. Pro vyrovnaný účinek doporučujeme posílit i zadní nápravu.

  

20.7.2011 Brzdová sada MDc 4píst pro všechny typy BMW, plovoucí drážkovaný kotouč 345x30mm verze Standard i Nitro, polosportovní třecí materiál. Vynikající brzdný účinek, zachování komfortu.

  

19.7.2011 ECO brzdová sada pro Škoda Felicia, monolitický brzdový kotouč 283x22mm. Jednoduchá montáž, nízká hmotnost, nadstandardně funkční, kolové disky minimálně 14", cena sady 11 850 Kč.

  

19.7.2011 Plovoucí kotouče Mitsubishi EVO, dle sportovní homologace.

  

18.7.2011 Brzdová sada MDc do 16" kolových disků pro Subaru, plovoucí kotouče 304x30mm a 313x30mm.

25.6.2011 Motocyklové brzdy - opravy, výroba, renovace všech typů a značek.

  

25.6.2011 Plovoucí brzdové kotouče MDc dle sportovní homologace na Fabii I, rozměr 330x32mm.

  

16.6.2011 Přestavba zadních brzd Octavia I, brzdový kotouč Straining 288x22mm, zákazník si je ještě zvýraznil.

  

2.6.2011 Sériově montované brzdové třmeny na Mitsubishi EVO IX jsou dostačující, doporučujeme nasadit plovoucí kotouče s polosportovním třecím materiálem MDcomponents (přední 320x31mm, zadní 300x22mm) a můžete nastoupit na startovní čáru.

  

1.6.2011 Brzdová sada MDcomponents 4píst s plovoucím kotoučem 330x30mm v originálním kolovém disku BMW Z3.

  

25.5.2011 Šikovný tuner si naladí vše dle vlastních představ, je jedno jaký máte vkus, tady se cení vytrvalost, šikovnost a nadšení pro tento směr úprav.

  

20.5.2011  I vozidla typu SUV si zaslouží kvalitní brzdný účinek. Subaru Forestr 2.0T.

  

24.4.2011  Malé brzdové sady Sport do 15" kolových disků.

  

23.4.2011 Kompletní sada plovoucích kotoučů pro Audi A5, přední 320mm, zadní 300mm, velký brzdný účinek zaručí složení šedé litiny i za použití originálního třecího materiálu.

  

14.4.2011 Kompletní sady na vaše vozidlo, podle použití třecích materiálu navýšení brzdného účinku až 80%. Ceny od 45 000 Kč na vůz.

  

13.4.2011 Už několikrát se potvrdilo, že brzdy je potřeba ladit, každé auto se chová jinak, komunikace jezdec / výrobce je pro doladění nutná.

  

10.4.2011 Zástavba brzdové sady na Nissan 300Z dopadla dobře, ještě sladit brzdný účinek se zadní nápravou a chodidlem pilota a hurá na Slovenský okruh.

  

9.4.2011 Krátká preventivní prohlídka u klienta, poučení jak nadále užívat kotouče MDcomponents a Corvette je připravena na začínající sezónu.

9.4.2011 Bazarové starší dílce nadělají ještě hodně parády.

  

8.4.2011 Atypická sestava - plovoucí kotouč 360mm, třmen 6píst Q7, hlava náboje kola Golf 5x100. Napasujeme vše.

  

7.4.2011 Brzdové sady ECO jsou na denním pořádku v MDcomponents.

6.4.2011 Plovoucí kotouče pro vozidla Subaru, přední / zadní náprava, standardní i větší průměry kotoučů. Osvědčené i návazně vznikající nové sady a sestavy zajistí dostatečný brzdný účinek pro tato celkem rychlá vozidla. Výběr z dvanácti základních možností sestav pro každou nápravu.

6.3.2011 Větší brzdný účinek pro Subaru Impreza STi, přední plovoucí brzdové kotouče 360x30mm, originální třmeny 4píst, zadní plovoucí kotouče 316x20mm, standardní třmeny 2píst. V kombinaci s polosportovním třecím materiálem +40% brzdného účinku.

5.3.2011 Náhrada za brzdové kotouče 360x32mm pro Audi RS4, číslo dílu 8D0615301 P, 8D0615301 B.  Cenově dostupné, delší životnost, větší tepelná odolnost v kombinaci se sportovním třecím materiálem.

3.3.2011 Plovoucí brzdové kotouče pro Bentley, přední 405x36mm, zadní 336x22mm. Podle našeho názoru konstruktér vozidla zvolil zbytečně velký průměr brzdového kotouče, setrvačná a neodpružená hmotnost předního kotouče je skutečně velká. Brzdný účinek se dá dobře dohnat třecím materiálem.

  

31.1.2011 Malé sportovní brzdové sady najdou uplatnění v kolovém disku od 13", nízká hmotnost, plovoucí kotouče od průměru 245mm.

  

30.1.2011 Označení brzdová sada by neměla být jen sestava na jednu (většinou přední) nápravu, ale kompletní set na vozidlo. Jestliže chcete kvalitně brzdit je potřeba přidat úměrně brzdný účinek na obě nápravy vozidla, přiměřenost nastavení sestav určují mimo jiné i tlumiče  a pneumatiky vozidla. Na foto kompletní lehké řešení pro Mitsubishi Lancer Evolution, verze závody do vrchů. Přední - velký 4píst s plovoucím kotoučem 330x30mm, zadní - malý lehoučký 4píst s plovoucím kotoučem 300x25mm.

  

26.1.2011 Kompletní řešení plovoucích brzdových kotoučů pro Nissan 350Z, ocelový bubínek ruční brzdy, nízká hmotnost, únosná cena za sadu na vůz. Podle použití třecích materiálů možno i drážkované třecí plochy, doporučujeme vyzkoušené DS2500. Pro příznivce velkých kolových disků můžeme nabídnout upgrade brzd na velké kotouče se zachováním stávajících brzdových třmenů 4píst a 2píst, přední plovoucí kotouče 360x31mm, zadní plovoucí kotouče s bubínkem 355x20mm.

  

20.1.2011 Lancia Delta Integrale. Přední náprava - velký 4píst, plovoucí kotouč 330x30mm, zadní náprava - malý 4píst, plovoucí kotouč 310x30mm. Dva podobné projekty, bezvadná spolupráce a komunikace s klienty dovede brzdný účinek do naprosté dokonalosti.

        

24.11.2010 Nejrůznější vozidla, atypické sestavy a zástavby, nové, bazarové, renovované, účinné, cenově dostupné - tak lze popsat všední produkty MDcomponents.

     

     

     

     

23.11.2010 Brzdové komponenty pro Mitsubishi Lancer Evolution dle sportovní homologace, adaptéry brzdových třmenů, brzdové kotouče - přední / zadní (355x32mm, 300x30mm, 300x22mm). Cena kompletního kotouče 6 500 Kč/ks.

7.10.2010 Renovace a opravy brzdových sad jiných výrobců. Cenově dostupnou službu ocení majitelé zachovávající originalitu svého vozu.

  

4.10.2010 Upgrade Ford Mustang všechny typy, zadní náprava, stávající brzdový třmen, plovoucí brzdové kotouče 345x20mm (min. 18" kolový disk), adaptéry.

1.10.2010 Hmotnost, variabilita, výkon, životnost, cena - to jsou hlavní pozitiva brzdových sad MDcomponents pro zadní nápravy vašich vozů, negativa nejsou. Malý brzdový třmen 4píst, plovoucí brzdový kotouč 313x30mm (min.16" kolový disk), polosport třecí segmenty, potřebné adaptéry a spojovací materiál. Ruční (parkovací, nouzová) brzda.

  

29.9.2010 Adaptační sady MDcomponents pro osazení větších brzdových kotoučů sériové výroby jiných motorizací,např. Octavia RS I - zadní náprava 280x22, 288x22, 312x22. Brzdové kotouče mohou být součástí dodávky, drážkování třecí plochy příplatek 280 Kč/ks. Vynikající poměr - cena / estetika / účinnost.

  

25.9.2010 Zadní plovoucí brzdové kotouče pro Subaru STi a Mitsubishi EVO, adaptéry brzdových třmenů po demontáži stávajícího štítu ruční brzdy, jimka ABS.

  

3.8.2010 Systém pro odvod otěru a plynů z třecích části může mít i podobu dělených drážek. Vhodné do prašného a vlhkého provozu. Sada na foto 325x30mm Subaru Impreza STi přední, hmotnost 7,4 kg/ks.

28.7.2010 Nadstandardní řešení brzd Audi Q7 nebo Volkswagen Touareg. Plovoucí kotouče, třecí segmenty s vysokým koeficientem tření, zadní plovoucí kotouče s integrovaným bubínkem parkovací a nouzové brzdy. Záměnné díly za sériové dílce standardních rozměrů. Dlouhá životnost, velký brzdný účinek i při plném zatížení.  

16.7.2010 Níže uvedený (14.5.2010) brzdový třmen 4píst již v prodeji. Produkt si nepochybně najde místo v malém kolovém disku a na zadních nápravách vozidel nad 1 450 Kg celkové hmotnosti.

4.6.2010 Někteří uživatelé brzdových systémů D2racing jsou trochu nešťastni z kvality brzdových kotoučů této Thaiwan značky. Na ohlas několika klientů MDcomponents zahájila výrobu repliky těchto kotoučů a možnou náhradu, rozměrově identické a však konstrukčně i materiálově stabilnější, kotouče jsou již v prodeji. Nutno připomenout, že se ve finále nejedná o repliku, ale o záměnný díl stejných rozměrů vlastní konstrukce.

27.5.2010 Plovoucí brzdové kotouče MDcomponents pro vozy Škoda, Seat, Audi, Volkswagen. Standardní rozměr, vysoká životnost (ideální pro služební vozy), zachovaný komfort, větší brzdný účinek.

  

14.5.2010 Už brzo MDcomponents rozšíří nabídku o dlouho očekávaný 4píst brzdový třmen střední velikosti, nástupce nepříliš zdařilé výrobní série repliky brzdového třmenu Š130 z let 2003 až 2005. Brzdový třmen vyniká nízkou hmotností,malým rozměrem, vysokou účinností a variabilitou, velmi příznivý poměr výkon / cena. Konstruován pro průměr kotouče od 250mm do 305mm, tloušťka brzdového kotouče bez omezení. Uplatnění na přední nápravě do 1 450 Kg celkové hmotnosti vozidla, na zadní nápravě do 2 800 Kg.

 

26.4.2010 Renovace, opravy brzdových třmenů a kotoučů jiných výrobců. Přestavby kotoučů na plovoucí uložení.

     

16.4.2010 Akční brzdové řešení pro BMW řady 3, zadní plovoucí brzdový kotouč 330mm s integrovaným bubínkem parkovací brzdy, přední plovoucí kotouč 360mm s 8píst třmenem. Standardně osazeno polosportovním třecím materiálem. Minimálně 18" kolové disky.

  

16.2.2010 Upgrade brzdového systému přední i zadní nápravy pro vozidla Porsche. Větší plovoucí kotouče, adaptéry.

25.1.2010 Zakázková výroba brzdových systémů dle sportovních homologačních listů.